Wahid
Halal met hart & smaak
WAHID is de moderne halal-leverancier voor de westerse retail. Ze bieden een breed assortiment aan dat vers vlees, gevogelte, vleeswaren, salades, zuivelproducten en gemaksmaaltijden omvat. Denk aan smakelijke kipschnitzels, authentieke kipdij döner, hotwings, salades en lasagne allemaal halal én van hoogwaardige kwaliteit.
De uitdaging
Tijdens de belangrijke Ramadan-maand wilde Wahid haar producten extra onder de aandacht brengen en haar klanten inspireren. De vraag aan Madebysens: ontwikkel een creatieve social media campagne met 3–4 posts per week gericht op de Ramadan, die hun halal-assortiment op een aansprekende manier onder de aandacht brengt.
Onze aanpak
Madebysens zette een levendige en treffende social media campagne op. We creëerden meerdere posts per week, speciaal afgestemd op de Ramadan denk aan aansprekende visuals, boodschappen die resoneren met de doelgroep, en een tone-of-voice die zowel respectvol als herkenbaar is.

Het resultaat
Dankzij de campagne bleef Wahid tijdens de Ramadan consequent zichtbaar op social media met 3–4 toegankelijke, inspirerende posts per week. Zo versterkten we het merk in de beleving: Wahid als vertrouwde partner voor halalgemak en kwaliteit, vooral in de culturele context van de Ramadan.


